loadingimg

Wczytuję dane...

SPRAWDŹ OPINIE O NASZYM SKLEPIE






Regulamin

 

Regulamin sklepu: www.ploty-pergole.pl

 

§1 Postanowienie ogólne
 

1.  Sklep Internetowy ploty-pergole.pl, działający pod adresem www.ploty-pergole.pl, prowadzony przez firmę Tivolo so.j  M.Gniot & R.Zdrenka, z siedzibą ul. Leśna 4, 77-424 Zakrzewo , tel./fax.: (67), 26 67 520  tel. kom. (+48)  602 72 18 70  , nr NIP 767-14-21-146.
2.  Adres korespondencyjny sklepu internetowego: tivolo@o2.pl
3.  Dane bankowe: BANK PEKAO SA 27 1240 3738 1111 0010 4497 2621 

4.  Korzystanie ze sklepu internetowego www.ploty-pergole.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
5.  Klientem sklepu internetowego www.ploty-pergole.pl może być osoba prawna oraz osoba fizyczna posiadająca pełną bądź ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

 

§2 Towary
 

1.  Wszystkie oferowane produkty na stronach sklepu są fabrycznie nowe i posiadają gwarancje producenta. Reklamacje rozwiązywane są przez serwisy techniczne producenta.
2.  Wygląd prezentowanych produktów na stronie sklepu może minimalnie się różnić od wyglądu rzeczywistego produktów w skutek stosowanych technik prezentacyjnych, m.in. jak flash stosowany przy fotografowaniu produktów lub od rozdzielczości ekranu.
3.  Informacja dotycząca aktualnej dostępności wszystkich towarów oferowanych przez sklep znajduje się w opisie każdego produktu na stronie sklepu www.ploty-pergole.pl.
4.  Sklep www.ploty-pergole.pl zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży figurujących na stronach sklepu.
5. Płytki ceramiczne należy obejrzeć przed zakupem na żywo, ponieważ kolory i odcienie mogą różnić się od prezentowanych na stronach sklepu.

 

§3 Ceny
 

1.  Ceny towarów oferowanych przez sklep:
a)  wyrażone są w złotych polskich;
b)  podane w kwotach brutto zawierając podatek VAT;
c)   nie zawierają kosztów dostawy.
2.  Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów w szczególności w wyniku zmian cen przez producenta oraz zmian kursów walut.
3.  Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
4.   Informacje o towarach zamieszczone na stronach sklepu www.poty-pergole1.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 661 § 1 kodeksu cywilnego. Celem wskazanych wyżej informacji jest zaproszenie do składania zamówień przez Klientów.

 

§4 Zamówienia
 

1.  Sklep przyjmuje zamówienia złożone przez Klienta za pomocą:
a)  formularza na stronie sklepu po dokonaniu rejestracji lub bez rejestracji; 
b)  poczty elektronicznej pod adresem e-mail : tivolo@o2.pl
2.   Klient przesyłając wypełniony formularz rejestracyjny potwierdza jednocześnie zawarte w nim swoje dane osobowe jako prawdziwe. Podanie prawdziwych danych osobowych stanowi warunek zrealizowania zamówienia Klienta przez sklep www.ploty-pergole.pl.
3.   Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 18:00 będą rozpatrywane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym to zamówienie zostało złożone przez Klienta. Analogicznie będą rozpatrywane zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.
4.  W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać wyboru:
a)  zamawianych produktów oraz ich ilości;
b)  sposób płatności;
c)   sposób dostawy wraz z adresem dostawy;
d)   danych niezbędnych do wysyłki towaru i wystawienia faktury ( w przypadku braku danych do faktury, faktura wystawiana jest na dane z wysyłki ). 
5.   Zamówienie nabiera ważności w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia i po jego potwierdzeniu przez sklep www.plytki-lazienki.pl. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie przekazane droga telefoniczną lub wysłane pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Potwierdzenie zamówienia zawiera ilość i wartość zamówionych towarów oraz dalsze instrukcje dla Klienta o:
a)  terminie i rodzaju zapłaty;
b)  warunkach i kosztach dostawy;

6.   Sklep zastrzega sobie prawo do nierealizowania zamówień w ciągu  14 dni  w przypadku, gdy dane osobowe Klienta składającego zamówienie są nieprawidłowe bądź niepełne.
7.  Klient składający zamówienie z opcją płatności przelewem bankowym (tradycyjnym lub elektronicznym) zobowiązuje się do zapłaty należności w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia przez Klienta zamówienia. Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na konto sklepu, szerzej w § 6 poniżej.
8.   Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania realizacji zamówienia w przypadku nie zapłaty należności przez Klienta w przeciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
9.  Sklep wystawia dowód sprzedaży w postaci faktury VAT. W przypadku wystawienia faktury VAT:
a)  Klient jest zobowiązany do podania danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT;
b)  stanowi to równoznaczne upoważnienie sklepu www.plytki-lazienki.pl do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Klienta.
10.  Zamówienie Klienta będzie zrealizowane przez sklep najszybciej jak to możliwe pod warunkiem, iż towar będzie dostępny w magazynie – informacja o dostępności na karcie produktu.
11.  W przypadku niedostępności jednego lub kilku produktów objętych zamówieniem ( produkt o statusie dostępności: na zamówienie – lub podanym terminie na stronie produktu), Klient zostanie poinformowany w terminie do 2 dni od dnia złożenia zamówienia, droga telefoniczną lub pocztą elektroniczną o możliwości podjęcia decyzji w spawie:
a) anulowania całości zamówienia;
b) częściowej realizacji zamówienia;
c) podziału zamówienia z jednoczesnym wyznaczeniem terminu realizacji tej części zamówienia, która nie była możliwa do realizacji w pierwotnym terminie.
12.  W przypadku niedostępności produktu będącego jedyną pozycją zamówienia, Klient zostanie poinformowany w terminie do 2 dni od dnia złożenia zamówienia, drogą telefoniczną lub wysłane pocztą elektroniczną o terminie realizacji.
13.  W przypadku dokonania płatności przelewem bankowym (tradycyjnym lub elektronicznym) lub płatnością Payu i Paypal przez Klienta (przedpłata) za anulowane zamówienie w okolicznościach z § 4 pkt 11 a) i b), sklep www.plytki-lazienki.pl zobowiązuje się zwrócić należną kwotę Klientowi w terminie 14 dni od dnia podjęcia decyzji o anulowaniu zamówienia.
14.  Sprzedaż produktów objętych akcjami promocyjnymi i wyprzedażami odbywa się do czasu wyczerpania produktów objętych tymi formami sprzedaży.
15.  Płytki ścienne oraz podłogowe sprzedajemy tylko na pełne kartony, ilości do pełnych kartonów przeliczane są przez sklep po otrzymaniu zamówienia.
16.  Odbiór osobisty płytek ceramicznych możliwy jest tylko w Opocznie po uprzednim uzgodnieniu.
17.  Sklep ma prawo poprosić o zaliczkę w przypadku wysyłki za pobraniem, przy zamówieniach powyżej 5000zł ze względu iż firma kurierska pobiera maksymalną kwotę za pobraniem do 5000zł.
18. W przypadku odmowy odebrania przesyłki pobraniowej przy pierwszej dostawie, drugi raz nie wysyłamy towaru za pobraniem do danego klienta. 
19. Koszt wysyłki  139 zł lub 149 zł za pobraniem dla płytek ceramicznych dotyczy  jednej palety. Każda kolejna paleta jest tak samo liczona. Po zakupie klient zostanie poinformowany o poprawionym koszcie wysyłki jeszcze przed realizacją.
20. W przypadku płatności za pobraniem należy odebrać towar, uiścić opłatę pobraniową i po tym można sprawdzić towar i w przypadku niezgodności spisać protokół reklamacyjny.


§5  Czas realizacji zamówienia
 

1. Czas realizacji zamówienia uwzględnia termin skompletowania wszystkich produktów objętych zamówieniem Klienta do momentu przekazania zamówienia do wysyłki.
2.  Termin realizacji zamówienia przez sklep nie przekracza terminu podanego na stronie produktu lub podanego przez sklep w przypadku gdy dostępność jest na zamówienie:
a)  od momentu zaksięgowania wpłaty dokonanej przez Klienta przy płatności przelewem bankowym (przedpłata);
b)  od momentu zaksięgowania wpłaty dokonanej przez Klienta przy płatności Payu, Paypal,  (przedpłata);
c)   od momentu złożenia zamówienia przez Klienta przy zamówieniach realizowanych przy płatności za pobraniem i potwierdzenia zamówienia przez klienta.
W przypadku zamówień dotyczących produktów niedostępnych – status dostępność: na zamówienie, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć, w związku z czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub poczty elektronicznej.
3.   W przypadku chwilowej niedostępności towaru z przyczyn niezależnych od sklepu www.ploty-pergole.pl - sklep zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub poczty elektronicznej.

 

§6  Forma płatności
 

1.  Klient sklepu www.ploty-pergole.pl może wybrać następujące formy:
a)   płatność przelewem bankowym – tradycyjnym na konto sklepu (przedpłata);
b)  płatność przelewem bankowym - elektronicznym na konto sklepu (przedpłata);
c)   płatność Payu, Paypal (przedpłata);
d)   płatność za pobraniem: należność pobiera Pracownik Firmy Kurierskiej (jedynie na terenie Polski);
e)  płatność gotówką przy odbiorze osobistym: należność pobiera Pracownik sklepu www.ploty-pergole.pl.
2.   Sklep nie przewiduje możliwości zapłaty za pomocą różnych form płatności za jedno zamówienie złożone przez Klienta.
3.   Sklep zastrzega sobie prawo wyłączenia formy „płatność za pobraniem” w przypadku zamówień przekraczających kwotę 10.000 zł brutto.
4.   Sklep zastrzega sobie:
a)  w przypadku wybranych produktów możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie złożone przez Klienta;
b)  prawo do wyłączenia „płatność za pobraniem” w stosunku do Klienta, który nie odbierze wcześniej zrealizowanego zamówień przez sklep www.ploty-pergole.pl „płatnych za pobraniem”.
 

§8  Dostawa
 

1.   Wszystkie zrealizowane zamówienia są przesyłane za pośrednictwem Firmy Kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres.
2.   Informacje dotyczące możliwej formy, kosztów oraz czasu dostawy są prezentowane na stronie sklepu www.ploty-pergole.pl i na karcie każdego z produktów.
3.   Informacja dotycząca kosztów dostawy w przypadku składania zamówień za pomocą formularza na stronie sklepu www.ploty-pergole.pl zamieszczona jest w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, które zostanie wysłane na wskazany adres e-mail Klienta.
4.   Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia Klientowi, który wskazał niedokładny bądź błędny adres dostawy.
5.   Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy jej waga nie przekracza 30 kg. W przypadku cięższych przesyłek np. palet, paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku.
6.   Towar wysyłany firmą kurierską: dostawa w dni robocze od godz 8:00 do godz 16:00 bez wpływu na godzinę dostawy przy przesyłkach gabarytowych ( paletowych - ploty, ogrodzenia itp. )
7.   Termin dostawy przez firmę kurierską ze względu na gabaryty i wagę produktów wynosi do 3  dni roboczych.
8. Koszt dostawy ponosi kupujący chyba że informacja na stronie wskazuję na daromową dostawę. 

 

§9  Wydanie oraz odbiór towaru
 

1.  Zamówienie złożone przez Klienta można odebrać osobiście ( z wyłączeniem niektórych produktów ) w siedzibie sklepu www.ploty-pergole.pl pod adresem ul. Leśna 4 , 77-424 Zakrzewo  po wcześniejszym ustaleniu terminu. 
2.   Wydanie Klientowi przesyłki z zamówieniem następuje z chwilą dostarczenia jej Klientowi przez Pracownika Firmy Kurierskiej lub Pracownika sklepu www.ploty-pergole.pl.
3.   Klient przyjmując przesyłkę z zamówieniem zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki, a w szczególności:
a)  brak deformacji przesyłki (możliwie spowodowanej w trakcie transportu);
b)  brak oznak naruszenia przesyłki (ciągłość taśmy);
c)   zgodność ilościową, jakościową i asortymentową zamówienia z  fakturą VAT.
4.   W przypadku stwierdzenia braków w przesyłce, naruszenia lub zniszczenia przesyłki Klient w obecności Pracownika Firmy Kurierskiej przy odbiorze towaru powinien spisać protokół dostawy i odnotować uszkodzenia oznaczając wszelkie uszkodzenia opakowania i towaru, który jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji,  ponadto protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia i datę, godzinę spisana protokołu.
5.   W przypadku przesyłki nienaruszonej i/lub nieuszkodzonej Klient zobowiązany jest w obecności Pracownika Firmy Kurierskiej sprawdzić zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia niezgodności zamówienia z paragonem lub fakturą VAT pod względem ilościowym lub asortymentowym zamówienia, Klient w obecności Pracownika Firmy Kurierskiej powinien na dokumencie dostawy odnotować wszelkie braki w zamówieniu oraz sporządzić protokół reklamacyjny, który jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji. Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach ( Z datą i godziną odbioru, datą i godziną spisania protokołu, opisanymi ewentualnymi zniszczeniami ), z których jeden pozostaje u odbiorcy przesyłki.
6.     Klient w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania przesyłki a przed montażem jest zobowiązany powiadomić sklep www.ploty-pergole.pl telefonicznie lub w formie elektronicznej w przypadku stwierdzenia:
a)  braku zgodności ilościowej lub asortymentowej zamówienia;
b)  niekompletności produktu;
c)  uszkodzenia produktu;
d)  brak paragonu lub faktury VAT;
e)  po spisaniu protokołu reklamacyjnego;
f) braku instrukcji montażu;
jednocześnie odsyłając niezwłocznie kopię protokołu otrzymaną przez kuriera.
7.   W przypadku pokwitowania odbioru przesyłki bez zastrzeżeń przez Klienta, poczytuje się zgodność zamówienia. W przypadku przesyłki nienaruszonej i/lub nieuszkodzonej przesyłki Klient jest zobowiązany pokwitować odbiór przesyłki od Pracownika Firmy Kurierskiej.
8.   Sprawdzenie przesyłki możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.
9.   Odbiór osobisty w sobotę w Krajence jest płatny i jego koszt wynosi 30zł.
10. W przypadku przekierowania przesyłki już wysłanej, wymagana jest dopłata 100% wartości przesyłki. 
11. Odbiór osobisty możliwy jest  w dni robocze od godziny 8:00 do godziny 16:00, w sobotę od godziny 9:00 do godziny 12:00, po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez sklep internetowy.

§10 Odstąpienie od umowy przez konsumenta i zwrot zakupionych produktów
 

1.    Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z zm.) konsumentem jest osoba fizyczna, która nabyła produkt w celu nie związanym z działalnością gospodarczą bądź zawodową, ( faktura na osobę prywatną ) mająca prawo odstąpić od umowy zawartej ze sklepem www.ploty-pergole.pl w terminie 10 dni od dnia otrzymania produktu.
2.   W przypadku odstąpienia od umowy wystarczy złożyć stosowne oświadczenie z zachowaniem formy pisemnej przed upływem terminu 10 dni. Oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: ul.leśna 4 77-424 Zakrzewo , lub w formie elektronicznej na tivolo@o2.pl
3.  Klient jest zobowiązany dołączyć do oświadczenia (o odstąpieniu od umowy) zarówno towar jak i kopie dowódu zakupu ( fakturę VAT ). W przypadku odstąpienia od umowy sklepwww.ploty-pergole.pl  zobowiązuje się zwrócić należną kwotę Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia wraz z towarem.
4.   W przypadku nie dołączenia przez Klienta towaru do oświadczenia (o odstąpieniu od umowy) towar powinien być zwrócony w terminie do 14 dni od dnia wysłania oświadczenia na adres: ul. Leśna 4 77-424 Zakrzewo  W przytoczonej sytuacji sklep www.ploty-pergole.pl zobowiązuje się zwrócić należną kwotę Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia wraz z towarem.
5.    Zwrotowi podlega koszt przesyłki oraz wartość towaru.
6.    Zwracany towar należy zapakować w sposób gwarantujący nie uszkodzenie przesyłki.
7.    Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i montażu, i powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Obowiązek ten nie uważany będzie za spełniony w przypadku zwrotu zakupionego towaru w przesyłce za pobraniem.
8.   Nie przyjmujemy zwrotów poprzez firmę kurierską UPS - ze względu na brak możliwości spisania protokołu przy odbiorze w przypadku ewentualnych uszkodzeń. 
9. Sklep nie przyjmuję zwrotów wysyłanych za pobraniem. 

 

§12  Reklamacja
 

1.   W przypadku produktów objętych gwarancją Klient może:
-  wykonać uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową wobec sklepu www.ploty-pergole.pl
2.   Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie www.plytki-lazienki.pl w przypadku:
a)  stwierdzenia defektów produkcyjnych towarów objętych zamówieniem;
b)  stwierdzenia uszkodzenia towarów objętych zamówieniem;
c)  stwierdzenia niezgodności ilościowej zamówienia z produktami objętymi zamówieniem;
d)  stwierdzenia niezgodności asortymentowej zamówienia z produktami objętymi zamówieniem;
3.  W przypadku korzystania przez Klienta z uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, Klient zobowiązany jest zbadać jakość dostarczonych produktów (objętych zamówieniem), a następnie powiadomić sklep www.ploty-pergole.pl listem poleconym o niezgodności produktów (objętych zamówieniem) z umową w terminie nie przekraczającym 1 miesiąca od dnia stwierdzenia wady fizycznej towaru. Klient jest również zobowiązany do załączenia produktu poczytywanego za wadliwy. Zwracany towar należy zapakować w sposób gwarantujący nie uszkodzenie przesyłki.
4.   Adresem właściwym do rozpatrzenia reklamacji jest adres: ul. leśna 4 77-424 Zakrzewo 

5.    W przypadku uznania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową:

a)   za uzasadnioną: sklep dokonuje wymiany produktów dotkniętych wadą na produkty wolne od wad w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku niemożności wymiany wadliwego produktu na nowy, sklep zwróci równowartość produktu oraz koszt przesyłki.
b)  za nieuzasadnioną: sklep zawiadomi Klienta o nieuznaniu reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Klienta zawiadomienia o niezgodności towaru z umową.
8.  Okres i warunki Gwarancji opisane są po najechaniu kursorem na "GWARANCJA" na każdej stronie produktu. 

 

§13  Dane osobowe
 

1.    Klient składając zamówienie w sklepie www.plytki-lazienki.pl, wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu www.ploty-pergole.pl, a także na ich przetwarzanie do realizacji złożonych zamówień. Dane osobowe Klienta będą także przetwarzane w celu informowania o nowych produktach i promocjach dostępnych w sklepie www.ploty-pergole.pl.
2.   Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, lecz konieczne do realizacji zamówień Klienta dokonanych w sklepie www.ploty-pergole.pl
3.   Sklep www.ploty-pergole.pl nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta nieprawdziwych danych osobowych.
4.    Dane osobowe Klienta są chronione zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom niepowołanym.

 

§14  Postanowienia końcowe
 

1.   Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Firmą Tivolo so.j  M.Gniot & R.Zdrenka, z siedzibą ul. Leśna 4, 77-424 Zakrzewo

2.    Sklepwww.ploty-pergole.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
a)  blokowanie przesyłania wiadomości na adres e-mail Klienta przez administratorów serwerów pocztowych;
b)   blokowanie oraz usuwanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta;
c)    błędy w obsłudze zamówienia Klienta, powstałych w wyniku podania błędnych danych osobowych przez Klienta.
3.  Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego bądź sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy.
4.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
a)  Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z zm.);
b)  Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.);
c)   Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z zm.).
5.   Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2013 roku.
6.   Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dniu ich opublikowania na stronie sklepu www.plytki-lazienki.pl. Zamówienia złożone przed zmianą regulaminu są realizowane zgodnie z regulaminem obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.
7.   Wszystkie towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach www sklepu internetowego plytki-lazienki.pl są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
8.   Zdjęcia umieszczone przy produktach mogą być zdjęciami aranżacyjnymi, ich zawartość może różnić się od sprzedawanego elementu wyposażeniem, stroną, kolorem itd. Przed zakupem radzimy zobaczyć towar na żywo.
9.  Wszystkie podane ceny i terminy realizacji są informacjami aktualnymi i mają charakter wiążący.
 

§15 Informację dodatkowe:
 

1.1. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470 polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl  opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.


 1.2. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Ceneo. oraz na przetwarzanie przez Ceneo jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 1.1.

Zbiór danych zgłoszony do GIODO.

Podstawa prawna:

§  Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z zm.).

§  Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z zm.).

§  Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z zm.).

§  Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.).